26 września 2012

(prawie) Wszystkie biegowe blogi w jednym miejscu

Szperając w Internecie i podpatrując co robią inni biegacze-blogerzy trafiłem na Formatownię Kuby Pudliszewskiego. Tam zaś na coś czego od dawna poszukiwałem - listę blogów biegowych (z 2012 roku). Wcześniej trafiłem na podobną listę, ale tamta okazała się nieaktualna. Kuba zrobił coś więcej. Stworzył kanał RSS, dzięki któremu można śledzić najnowsze wpisy na ponad setce polskich blogów poświęconych tej tematyce. Hell yeah! Jedno spojrzenie i jedno kliknięcie, i już wiem co w sieci piszczy.

Oczywiście pojawią się głosy, że lista nie jest kompletna. Ja jednak pełniejszej nie znalazłem. Kryteria dodawania do listy są moim zdaniem przejrzyste. Poza tym jest ona stale uzupełniana. Wystarczy napisać do Kuby z prośbą o dodanie twojego bloga do listy.

Dla mnie bomba. Tak trzymać!

3 komentarze:

  1. Dzięki za dostrzeżenie. Listę dzisiaj uaktualniłem także jest świeżutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://lordbiega.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń