22 grudnia 2013

Biegasz w zimie? Jesteś zwycięzcą!

Zima w Polsce jest taką porą nijaką. W mieście jest to pora roku tak brzydka, że gdyby miała być grana w teatrze, musiałby to być gra porównywalna z urodą występów naszej reprezentacji piłkarskiej. Wiadomo jednak, że nie tylko wygląd się liczy (bo gdyby tak było byłbym samotny do końca życia). Dlatego zima ma też dla biegaczy (zaraz obok miliona wad) szereg niepodważalnych zalet, o których wspominałem już kiedyś (>>zobacz 7 powodów, żeby zacząć biegać w zimie<<).

Jak by jednak nie patrzeć milion, to trochę więcej od siedmiu, dlatego bieganie w zimie wymaga ekstra motywacji. Motywację tę trzeba stale podniecać, bo jak umknie, to zaraz się nie biega i obrasta sadłem. A, że jest ciężko widać po radykalnym spadku ilości biegaczy na ulicach. Z tego powodu poprosiłem kilku znajomych blogerów o udział w projekcie pod roboczą nazwą: Biegasz w zimie. Jesteś zwycięzcą! Odzew i kreatywność jaką mi zaserwowali powala. Sprawdźcie zresztą sami:


Za każdym razem, jak tylko będę myślał, żeby zostać w ciepłym domku puszczę sobie ten film i będę wiedział, że gdzieś tam jest całkiem spore grono ludzi, którzy biegają i którym nie straszne uroki zimy. Kim oni są? Są biegaczami! Są zwycięzcami!

4 komentarze:

  1. Cieszę się jak dziecko, że brałam w tym udział! Fantastyczny miałeś pomysł i świetnie zmontowałeś materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajna akcja! Wyszło bardzo swojsko ;) Brawa dla wszystkich za odwagę, bo pewnie dla niektórych to były pierwsze chwile na wizji i mieli tremę ;)
    Przy okazji, jakbyście kiedyś montowali wspólny pomysł to ja jestem chętny do pomocy :)
    Pozdr!
    Marcin
    Pisuję czasami na swoim miejscu w sieci: www.ironfactory.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? gdy dzisiaj biegałam stwierdziłam,że jest za ciepło, zdjęłam bluzę i biegłam w koszulce.Ja lubię zimowe bieganie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny materiał !
    Gratuluję pomysłu i realizacji :)

    OdpowiedzUsuń